F.E. Atlètic "B" - La Granada C.F. "A"

Febrer
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
La Granada C.F. "A"

Partit regular de l'equip cadet, amb un rival digne.

Dissabte van poder veure un partit de futbol de nivell fluix, entre el cadet B de la Fundació i l'equip de La Granada. Pel que es va poder veure al camp, semble que els nois de l'equip graduen la intensitat del seu joc a les necessitats del partit. Aixó els ha costat car en alguns dels partits de la primera volta, be perque no eren equips coneguts pels nostres, o be perque es van minusvalorar perillosament.

Amb l'equip de La Granada, el primer gol es va fer esperar, però es veia venir que a la que entrés el primer, arrivaríen uns quants gols més. I així va esser. El primer gol va venir en una jugada embolicada dins de l'àrea petita de l'equip visitant, i finalment va entrar. Abans dels descans van venir dos gols més. I a la segona part, els nois van abaixar el  nivell del final de la primera part, i van venir dos gols més, per un resultat final de 5-0, que ha fet que l'equip hagi agafat una bona racha de partits guanyats. Ara venen un grup de tres partits importants per l'esdeveniment del grup en el futur, amb el Base Vilanova, el col.legi Sant Bonaventura i la Peña jove de les Roquetes. Si l'equip dona un bon nivell li els nois s'endollen al partit, poden guanyar i encarar els partits següents amb més moral de victoria.