F.E. Atlètic "B" - Vilanova "D"
Diumenge 8

Gener
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Vilanova "D"

En un bon partit dels locals, la mala sort va portar l'empat

Diumenge al migdía es va veure al Municipal de Vilafranca un bon partit entre l'equip cadet de la Fundació i el Vilanova. Durant la primera part del partit, el domini local va esser constant, amb bona combinació entre els jugadors i jugades colectives interessants i que demostren que l'equip va agafant l'aire a la categoría. L'unic però que se li pot possar a aquest equip es la falta de més remat a la davantera, donç les jugades son molt elaborades i boniques, i unicament la falta d'encert rematador priva a aquest equip de més gols, i per tant millors resultats.

Es nota ja el treball als entrenaments, i que els jugadors tenen ganes i interés en la competició. Amb una mica més de sort, els resultats començarán a arrivar, i l'equip está segur de que al final de la temporada haurán arrivat al nivell que poden donar, i d'aquesta manera també els resultats vindrán i es pot presentar candidatura per intentar l'ascens a primera divisió.

Diumenge que vé, a l'Arboç s'haurá de confirmar tot el que hem estat veient en els darrers partits i mirar de assolir la victoria a aquest difícil camp.