Martinenca "A" - F.E. Atlètic "B"

Sant Martí Sarroca

Mpal. Sant Martí Sarroca

Martinenca "A"
F.E. Atlètic "B"

Dissabte es va veure un partit amb alternatives i bon joc a estonas

Dissabte a la tarda es va poder veure a Sant Martí un partit molt disputat i tens entre la Martinenca i la Fundació Esportiva. Molt disputada, amb poc joc però que a estones, sobre tot a la segona part, va anar millorant. Sobre una gespa molt humida, afegit aixó a que el camp de la Martinenca ja es estret, va fer que la pilota fos difícil de controlar i marxes amb molta força. Es el que es diu que la pilota sembla "viva".

La Fundació va començar dominant de manera clara el partit al mig del camp, però amb falta de punch final (el que es una constant aquesta temporada), i la Martinenca es defensava bastant bé i sense passar problemas excesius. I fins i tot, li va somriure la sort, en una pilota llarga que va poder aprofitar la delantera local, per adelantar-se al marcador, amb una bonica vaselina sobre el porter. La reacció de l'equip de Vilafranca va trigar bastant a arrivar. Ja a la segona part, va anar tancant l'equip local a la seva propia área, de manera que la Martinenca, que tenía avantatge al marcador, va anar retrocedint al camp a mesura que anaven passant els minuts, fins que va arrivar el gol de l'empat, marcat per en Adam Farré, de un fort xut desde fora de l'área. Gran gol. Quedaven encara una quants minuts (12 minuts), i l'equip del cadet de la Fundació, amb molta ambició, va continuar atacant, però el marcador ja no es va moure i va acabar arrivant l'empat.

Bon resultat per tots dos equips, que es mantenen a la part mitjana-alta de la clasificació.