F.E. Atlètic "B" - Sitges "A"
Diumenge 20

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Sitges "A"

Derrota inoportuna de l'equip cadet

Diumenge al migdia, l'equip cadet B de la Fundació va jugar un mal partit contra la UE Sitges, en un duel entre dos dels equips capdavanters del grup 32 de segona divisió de la categoría.

Es va presentar a Vilafranca un Sitges molt sólid en defensa, i que va saber aprofitar les seves oportunitats en atac. Davant tenia una Fundació una mica espesa, i amb forçes baixes a la plantilla. Tot i aixó, el resultat potser una mica enganyós respecte del joc desplegat. Les ocasions que es van presentar al partit van esser més repartidas, amb xuts al pal inclosos. El segon gol del Sitges, que desfeia l'empat a un gol que havía aleshores, va venir de una jugada dubtosa, en forma de penal, i aixó va acabar amb el partit, que va esser rematat poc després amb el tercer gol, nascut de un xut de falta que va entrar plorant a la portería.

En fí, un partit per a l'oblit, i la setmana que ve un nou partit amb la Martinenca. Sort a l'equip, i que es reeixi el bon camí de les victories.