Espirall "A"
Vilanova "D"

Aquesta jornada es va poder veure un Atlètic que va sortir sense complexos contra un dels conjunts que han estat aspirant a pujar a Divisió d’Honor fins a les darreres jornades.

La Floresta venia a Vilafranca amb la aurèola de ser l’únic equip de la lliga que ha estat capaç de derrotar al Barça i també disputant-li fins al final la plaça d’ascens a la Rapitenca. És un conjunt de jugadors de bon nivell, molt igualats en qualitat i d’aquells que podem anomenar treballadors i intensos. Uns primers minuts de contenció local però sense passar angúnies i els tarragonins que veien que els caldria augmentar els recursos per poder imposar el seu joc i endur-se un partit que els podia semblar a priori fàcil però que aviat van controlar els jugadors atlètics disposant d’alguna molt bona ocasió que no va entrar per vertadera mala sort. Amb aquestes oportunitats no materialitzades, La Floresta va intentar aprofitar una momentània baixada del joc local però l’Atlètic reacciona aviat i torna a agafar un lleuger domini del matx. Amb l’empat inicial i el desencís de no haver marcat, s’arriba al descans però al mateix temps satisfets del bon partit disputat fins al moment.

A la segona part, més del mateix. D’inici, els visitants apretant però ben controlats pels locals que, aquest cop si que encerten a marcar en una ràpida jugada de la davantera a la segona rematada després d’un refús del porter a un primer remat. A partir d’aquí, amb més de 20 minuts pel davant, més pressió dels visitants però la bona feina defensiva de tot l’equip i les ràpides transicions en atac, va fer que l’Atlètic podés disposar de diverses ocasions fins que en una d’elles, va arribar el segon gol a falta de cinc minuts ja va deixar el partit sentenciat.

En resum, molt bon partit, dels millors que hem vist aquesta temporada, amb tothom donant-ho tot, sense amagar-se, posant el peu, agafant responsabilitats i obrint possibilitats de combinació amb els companys, marcant el tempo del partit, accelerant quan convenia i controlant el joc per refredar el matx si era necessari.... vaja, partit molt complet.

Per la conclusió de la lliga no podem demanar més: juguem a casa, bona victòria i, mirant la classificació, podem veure que ha estat molt bona amb la sisena posició final assolida. Per tractar-se del primer any en categoria destacada, podem fer-ne un balanç positiu amb molt bona nota final.

Alineació: Marcos (porter); Salva, Marc, Joan M., Oscar , Palau, Colo, Arjona, Marcel, Pareja (1), Ferrando, Guillem (1), Nabil i Oliver.

Final de campionat.