ABELLES
F.E. Atlètic V. "A"
Bordeta "B"

En jornada de recuperació intersetmanal, l’equip de La Boredeta renuncia a jugar per l’inconvenient de llarg desplaçament i per la situació esportiva de l’equip ja en descens.

De fet, quan es va produir la suspensió del partit, els lleidatans ja ens havien manifestat la complexitat d’haver de tornar a Vilafranca pels motius comentats anteriorment i que, per altra banda, la despesa econòmica que comporta aquest desplaçament i la dificultat de reunir prou jugadors en dia laborable no permetia disputar l’encontre en unes dignes condicions mínimes.

Així doncs, tal com marca el reglament, es concedeixen els tres punts al nostre equip i el resultat s’estableix a tots els efectes en victòria local per 3 a 0.

Va ser una llàstima que no es podés establir una data de recuperació en cap de setmana però en tractar-se de les darreres jornades, el reglament de la FCF no pot allargar la disputa dels partits més enllà de la jornada de tancament del campionat.

El proper partit és el de la clausura de la Lliga i serà el dissabte 28/05/16 a casa a les 13.15 h. contra l’equip de La Floresta de Tarragona.