Vilanova "D"
l'Arboç "A"

En un partit contra el Barça, si no s’està amb intensitat i concentració màximes, per qualsevol escletxa et poden entrar i fer-te un descosit, parlant metafòricament.

Una primera part de domini blaugrana però que, amb ajustos sobre la marxa, va ser ben defensada per un Atlètic que es veia tens i poc fluid, el que va comportar que s’arribés al descans amb mínim avantatge pels locals d’1 a 0, tot i disposar de vàries ocasions que no van acabar de materialitzar.  A la segona part, només sortir, quan encara els nostres estaven assentant-se al damunt del camp, ja va arribar el segon gol i, a partir d’allí, es va desencadenar l’allau de joc barcelonista que, ara si, van saber concretar en el marcador amb tres gols en deu minuts que ja deixaven  un clar avantatge pels locals i tallaven qualsevol possible esperança atlètica. A continuació, intentar no perdre la dignitat i sortit el menys malparats possible.

Tot plegat, hi han circumstàncies que condicionen: jugar en dia feiner , la grandesa del rival, el mite de la Ciutat Esportiva, l’organització professional de tot  l’staff blaugrana, la poca tensió atlètica,...... Tanmateix hi pot haver una lectura ben diferent: no ens hi juguem res, anem a gaudir i passar-nos-ho bé,  l’objectiu principal ja està assolit i tampoc en traurem cap profit...... Només dir-vos que la competició futbolística en la qual estem reclama entrega, dedicació, competitivitat, dignitat i ja hi haurà temps per “pachangues” o partits sense exigència per poder distreure’s. Crec, però,  que els jugadors estarien més satisfets si haguessin competit sense treva i amb millors arguments que els que van presentar a la Ciutat Esportiva Joan Gamper. N’estic convençut.

Alineació: Marcos i Sergi (porters); Salva, Marc, Joan M., Oscar, Edgar, Oliver, Colo, Arjona, Pareja, Joan F., Ribas, Guillem, Palau, Pedragosa, Nabil i Marcel.

El proper partit juguem a casa contra LA FLORESTA, C.D. “A” el dissabte 28 de maig, a les 13,15 h (un quart de dues). Es tracta del darrer partit de la Lliga 2015/2016, la de la Preferent.