Ascó "A"
F.E. Atlètic V. "A"

Quan s’assoleix l’objectiu principal de la temporada poden passar dues coses; o bé ens traiem la pressió del damunt i la tranquil·litat ens fa jugar amb fluïdesa o podem accedir a una relaxació amb poca actitud i treball de conjunt.

Doncs bé, va sortir el segon. I com que al davant teníem un rival que no va renunciar a sentir-se competitiu, es va endur el gat a l’aigua. El partit va començar igualat però amb detalls de superioritat atlètica que ens feien albirar un bon partit favorable als nostres interessos a poc que augmentessin la intensitat i el joc de combinació però, en comptes d’això, es va passar a les aventures individuals, poca recuperació per falta de pressió, massa distància entre línies i el rival s’anava creixent i creant ocasions que van transformar en dos gols abans del descans i encara un gol de penal a favor nostre que deixava el marcador amb 2 a 1 al descans.

En tornar, no hi havia reacció atlètica i l’Ascó, molt més posat en el partit, apreta de valent i continua creant ocasions, forçant dos penals per tocar la pilota amb la mà tot i que el segon era inexistent però de res van valer les protestes del nostre jugador. Així doncs 4 a 1 pels locals que es va veure reduït al definitiu 4 a 2 cap al final, tot i jugar amb 10.

No hi valen lamentacions; ni l’arbitratge, ni la pressió desmesurada de la grada local envers els nostres jugadors, poden servir d’eximents de la derrota. Un equip, el local, que va a totes i un altre, el visitant, que es conforma amb poc i que cadascú fa la guerra pel seu compte. Això és parlant d’una forma general, sense voler entrar en cap anàlisi individual com sempre hem fet. Que cadascú es miri si el seu rendiment personal ha estat òptim per l’equip.

Comentar l’ensurt que hi va haver abans de l’inici del partit quan l’entrenador de l’Ascó va patir un atac (semblava un procés epilèptic) que li va fer perdre la consciència durant uns instants i li va provocar convulsions necessitant assistència sanitària al mateix terreny de joc amb la presència d’un vehicle i un helicòpter que va evacuar-lo cap a un hospital. Les notícies que ens van fer arribar sobre el seu estat eren optimistes. Des de el nostre club li desitgem una ràpida recuperació.

Alineació: Marcos i Sergi (porters); Salva, Marc, Toni, D. Monte, Palau, Joan M., Colo, Pedragosa (2), Pareja, Joan F., Nabil, Oscar, Marcel, Edgar, Arjona i Oliver.

El proper partit juguem a casa contra BORDETA DE LLEIDA, U.E. “B” el dissabte 14 de maig, a les 13,15 h (un quart de dues).