F.E. Atlètic "C" - Masquefa "A"
Diumenge 22

abril
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Masquefa "A"

Tot i que l’empat és un pobre botí, aquest punt, combinat amb la derrota de l’equip que marca el llindar del descens, certifica la permanència matemàtica a la categoria Preferent del nostre Cadet.

No va començar gens bé el partit pels nostres interessos ja que en el primer minut, tal com si encara els jugadors locals no haguessin sentit el xiulet de l’inici, els visitants es trobaven amb totes les facilitats i s’avançaven en el marcador complicant molt el desenvolupament de l’encontre a l’Atlètic que no entrava en el partit. Desprès de diverses oportunitats de gol del Gavà, en un lliure directe favorable als atlètics des d’una distància tant considerable que no van considerar adient de col·locar barrera, un gran xut (una fuetada impressionant) que sorprèn a propis i estranys i acaba al fons de la xarxa. S’arriba al descans igualats però amb la sensació que, si no s’apuja la intensitat del joc i la pressió sense treva, el contrari portarà el partit on li interessi per tal d’aconseguir algun resultat positiu. Al començar la segona part, l’Atlètic posa una marxa més i llavors el Gavà no les veu tan clares com la primera part. La pressió que dèiem dóna els seus fruits en forma d’errada del porter visitant que acaba sent aprofitada per col·locar el 2 a 1 en el marcador amb mitja hora encara per endavant. A partir de llavors es va veure la fase més dinàmica del partit, defensant l’avantatge els locals i sortint a la contra i amb els visitants llençats a l’atac per tal de, com a mínim, assolir la igualada. Al final, en una jugada dubtosa (una més) per possible fóra de joc van marcar el gol de l’empat que seria ja el definitiu.

Certament que el Gavà va dominar més que no pas l’Atlètic però la faceta defensiva dels nostres mereix un reconeixement i es va veure que, quan la intensitat i el treball en equip apareix, els rivals ho tenen molt complicat per superar-nos.

Pot ser que ara, sense la pressió de la necessitat de sumar punts, gaudim de bon joc, amb un futbol més fluid i relaxat. Ara bé, no ens passéssim pas de rosca i ens deixem anar tant que no podéssim ni competir en condicions. Quan ens hi trobem, ja ho veurem. Com diu el Pedra, amb motiu de la primera derrota del Barça: “nois, ho veieu? Això vol dir que cap equip és millor que un altre........podem guanyar a qui vulguem”

Alineació: Sergi i Marcos (porters); Oscar, Marc, Joan M. (1), Salva , Oliver, Edgar, Guillem, Tacha, Pareja (1), Nabil, Marcel, Arjona, Ribas, D. Monte i Colo.

Proper partit, ens desplacem a Ascó; juguem el diumenge 8 de maig a les 10 del matí contra el ASCÓ, F.C. A,. Ens tocarà matinar.