Masquefa "A" - Vilanova "E"

abril
Masquefa

Mpal. Masquefa

Masquefa "A"
Vilanova "E"

Era vital pels suburencs guanyar aquest partit per no quedar més ensorrat en el pou del descens i, tot i provar-ho per tots els mitjans, no ho aconsegueix pel gran treball dels jugadors atlètics.

Un pas més cara a l’objectiu principal de la temporada, la permanència. En el balanç global del partit, podríem dir que l’Atlètic va ser, en lèxic de boxa, un just guanyador als punts del combat d’avui a Sitges. Estàvem preparats per un partit fort, dur, intens, al límit del reglament i, en ocasions, sobrepassant-lo. Els derbis Penedès – Garraf sempre són especials i diferents i, en emoció i intensitat, aquest no va defraudar a ningú. Molta lluita, entrega, vivesa, energia, contacte i també aquelles pinzellades de joc soterrani, paraules a cau d’orella, pressió a l’àrbitre dins el camp i des la banqueta, graderia intimidatòria,...... Hi havia de tot. Sort que el temps hi va ajudar i, amb el xiulet final de l’àrbitre, va caure un fort xàfec que va fer que tothom anés amb pressa cap al vestidor, encara que hi va haver diversos retrets entre protagonistes del partit que no va passar a majors i finalment es va imposar el seny i la tranquil·litat.

Una primera part en la qual els vilafranquins van ser superiors als locals i que va comportar el desequilibri en el marcador que podia haver estat més contundent si la finalització hagués estat millor. Avantatge mínima al descans que obligava a no perdre la concentració cara a un segon temps que es preveia molt complicat, com així va ser. Els dos equips van posar tota la carn a la graella i el treball i la intensitat eren les virtuts que marcaven el desenvolupament del joc més que no pas el joc virtuós i de combinació. A mesura que s’acostava la fi del temps reglamentari, augmentava l’ansietat dels locals i les precipitacions i les urgències campaven a cor què vols dins i fora del camp. Els nervis i les presses acostumen a traduir-se en joc embarbussat i imprecís que fa pujar l’angoixa i la intranquil·litat apareixent les friccions i males arts en la cerca d’un resultat més positiu. És el cas de la Blanca, ja que necessitaven els punts per intentar allunyar-se de les posicions de descens, però no ho van aconseguir i la victòria va ser pels de l’Alt Penedès. Felicitar a l’equip per la seva entrega i treball i destacar que el Marc va haver d’abandonar el camp per un cop fortuït en la disputa d’una pilota que li va comportar una ferida dins la boca amb el resultat de dotze punts de sutura. Ja està recuperat.

A hores d’ara, tot i que matemàticament encara no està tancada, la permanència és a tocar ja que portem un avantatge d’11 punts respecte de l’equip que marca el descens, que precisament és la Blanca Subur, quan queden 15 punts en joc. Les possibilitats d’èxit per l’Atlètic són molt altes però no ens hem refiar i hem de tractar de mantenir la bona classificació actual. Som-hi nois.

Alineació: Sergi i Marcos (porters); Ribas, Marc, Toni, Oscar, Palau, Joan M., Colo, Arjona, Pareja, Joan F. (1), Nabil, Marcel, Monte, Salva, Tacha i Guillem.

El proper partit juguem a casa contra l’ESCOLA F. GAVA, C “B” el dissabte 30 d’abril , a les 13,15 h (un quart de dues).