Marianao "A"
F.E. Atlètic V. "A"

Partit seriós per sumar tres punts molt importants de cara a assolir la permanència i deixar un xic més enfonsat un Marianao que veia que no podia pujar a un dels darrers trens per seguir amb opcions.

Aviat es va fer palesa la superioritat de l’Atlètic enfront el seu rival ja que al minut 8 ja anaven 0 a 2 i el domini del joc era total. Un lògic relaxament amb diverses oportunitats clares fins que arriba el tercer gol en el darrer instant de la primera part. En sortir, novament diverses ocasions per l’Atlètic però la baixada de tensió provoca que, un Marianao que no va baixar els braços en cap moment, generi alguna oportunitat clara que acaba en el gol de l’esperança pels de Sant Boi però tot seguit arriba el quart dels vilafranquins que talla qualsevol possibilitat de entrar en el partit als locals. Va ser un bon partit en línies generals i va servir per tal que alguns jugadors que habitualment no disposen de molts minuts, podessin jugar més estona agafant prou confiança per resoldre un partit que podia semblar fàcil a la vista del resultat però, sense bon joc acompanyat d’esforç i treball, no hagués estat gens senzill.

Aquesta victòria era vital de cara a allunyar-se de la barrera del descens. Ara mateix, estem cinquens a la classificació, 9 punts per sobre de l’equip que marca la permanència i a falta de set partits per acabar el campionat. Seria un vertader fracàs si no s’assoleix la continuïtat a la Preferent i sense patiment de final. No podem badar ja que el calendari és molt exigent i ens trobarem amb equips que se la juguen, tant per dalt com per baix, i hem de ser conscients que no hi ha enemic petit i la igualtat està present des l’inici. Si donem una ullada a la taula classificatòria veureu que del cinquè a l’onzè només hi van cinc punts. Els que en saben d’aquestes coses, diuen que la tranquil·litat s’assolirà amb 6 punts més. Anem dons a sumar-los quan més aviat millor.

Alineació: Sergi (porter); Monte, Joan M., Ribas, Oscar, Arjona (1), Edgar, Palau, Pareja, Pedragosa (1), Joan F. (1), Nabil, Marcel (1), Marc, Colo, Pau i Guillem.

Proper partit amb canvi de dia i hora. Juguem a casa contra la RAPITENCA, U.E. "A" el diumenge 17 d’abril , a les 11,45 h (tres quarts de dotze).