Capellades "A" - Masquefa "A"
Diumenge 18

Març
Capellades

Mpal. Capellades

Capellades "A"
Masquefa "A"

En un fluix partit, l’Atlètic va ser superat per un Vilanova més intens.

Sabem que aquests partits de rivalitat són diferents però no ens esperàvem una resposta tant tova dels nostres jugadors i una actuació tant desencertada contra un rival que va ser molt més lluitador i que va saber llegir el guió adequat pel partit que es presentava.

No podia començar millor el partit pels interessos vilafranquins ja que es va avançar en el primer minut de joc i semblava que encara era factible d’ampliar el marcador ja que es va disposar de diverses oportunitats per fer-ho. No obstant, un llançament directe de falta i la darrera jugada abans del descans amb clara passivitat dels jugadors locals, permetia al Vilanova anar al vestidor amb avantatge. En la represa, les mancances es van accentuar i els visitants encara van ampliar el marcador amb un tercer i definitiu gol que els donava la tranquil·litat del triomf sense que malauradament l’Atlètic donés la impressió que podia remuntar aquest marcador advers.

Ens tocarà patir i lluitar. Això ja ho sabíem, però veiem que amb una millor actitud i una disposició més accentuada, no seria necessari estar amb aquestes angoixes i decepcions. Apa, tornem-hi.

Alineació: Marcos i Sergi (porters); Marc, Joan M. (1), Toni, D. Ribas, Xavi A., Colo, Palau, Pareja, Marcel, Pedragosa, D. Monte, Salva, Guillem, Nabil, Oliver i Edgar.

El proper partit està previst a Sant Boi pel dissabte 9 d’abril a les 13.15 h. contra l’equip del MARIANAO POBLET UD “A”.