DSCF3626
Sabadell "B"
F.E. Atlètic V. "A"

Amb l’equip ple d’absències , els jugadors que resten, amb dues incorporacions del Cadet B, donen la cara i estiren un valuós empat del camp del Sabadell.

Va ser un partit precedit per esdeveniments no habituals en no poder disposar de diversos jugadors i que feien témer per la competitivitat del conjunt en quant a poder plantar cara a un dels equips que ens podia superar en la taula classificatòria. Després d’una primera part amb més domini del joc per part dels vallesans practicant un joc de profunditat a les bandes, buscant l’esquena dels laterals atlètics, per intentar posar la pilota centrada dins l’àrea però que la nostra defensa resolia amb suficiència. Ens faltava sortir amb pilota controlada per abastir als davanters i crear perill però es perdia massa aviat l’esfèrica sense opcions de jugades d’atac per falta de joc de combinació. Sense fer un gran futbol però posant-hi més intensitat, va arribar l’1 a 0 pels locals en aprofitar en segona rematada un refús defensiu que acaba al fons de la xarxa. No es veia un Sabadell gaire superior a l’Atlètic però si que ens superaven en intensitat i profunditat. Arriba el descans i en la represa comencem igual amb diverses jugades de perill per part dels locals i una defensa i porter atlètics molt segurs solucionant aquelles que buscaven el premi del gol. Quan els vilafranquins es van assentar posicional i tàcticament amb canvis de jugadors i de posicions, aviat es va veure un altre aire i van arribar jugades en atac molt ben trenades amb diverses oportunitats de perill a càrrec de l’Atlètic i una solvència en el joc que no l’havíem vist fins llavors. Els nostres s’ho van creure i la maquinària d’atac va començar a funcionar i a sembrar el desconcert entre els locals que amb prou feines es defenien de les escomeses atlètiques. Fruit d’això, en una bona triangulació dels nostres davanters va arribar el gol que va significar l’empat i  després de diverses ocasions dels vilafranquins que no es van materialitzar en el marcador, va arribar el final del partit.

Els condicionants de les absències no feien ser optimistes de cara al resultat final però el grup va donar la cara en tot moment i va lluitar contra les adversitats (amb la inestimable col·laboració dels dos jugadors del Cadet B), traient l’orgull i l’actitud per assolir un resultat positiu. Felicitats a tots ells.

Alineació: Sergi i Marcos (porters); Salva, Marc, Toni, Oscar, Colo, Oliver, Palau, Edgar, Pau, Pareja (1), Tacha, Guillem , Cesc i Moreno.

Proper partit, derbi comarcal. Juguem a casa contra el VILANOVA GELTRU C.F. A, el dissabte 2 d’abril en l’horari habitual de les 13,15 h.