Preferent Cadet Grup 1
F.E. Atlètic V. "A" - Martorell "A"

Març
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca del Penedès

F.E. Atlètic V. "A"
Martorell "A"

La part positiva és que seguim sumant i es continua sense perdre en el que portem de segona volta.

Una primera part igualada, donava pas a una segona de bon futbol atlètic amb ocasions clares que no s’arriben a materialitzar més que en una única vegada però mostrant un nivell molt alt de joc. Quan ja semblava que hi hauria victòria local per la mínima, en una jugada confusa i plena de rebots i desencerts en el refús de la pilota, arriba el gol de l’empat que al Martorell li sonava a glòria i que a l’Atlètic no li deixava seguir sumant el ple de punts. Això és el que passa quan no es concreten les oportunitats i se li dona vida al contrari que, amb mínimes ocasions, en treu un gran rendiment.

Els primers quaranta minuts van ser disputats amb intensitat però amb poques ocasions de gol. Després del descans, els nostres cadets ens van ensenyar el bon nivell de joc que porten dins i van ser uns 25 minuts de molta qualitat amb els vilafranquins crescuts i un Martorell que no sabia com aturar-los. La poca definició no va deixar pujar més que un sol gol al marcador i després, a falta de tres minuts pel final, els del Baix Llobregat van treure petroli d’una jugada desafortunada i van assolir l’empat

No ens podem confiar i s’ha de seguir amb la màxima concentració i intensitat per tal de mantenir un coixí de punts suficients que ens permetin assegurar la permanència i no patir fins al darrer partit.

Alineació: Sergi i Marcos (porters); Salva, Marc, Joan M., D. Monte, Tacha, Xavi A., Colo, Nabil, Joan F., Guillem, Palau, Pedragosa, Pareja (1), Marcel, D. Ribas i Oscar.

El proper partit, està previst a Sabadell pel diumenge 20 de març a les 11,45 h. (tres quarts de dotze) contra l’equip del SABADELL F.C., C.E. "B".