6Captura
Masquefa "A"
Hostalets de pierola "A"

Contra un dels equips, el Reus, que més bon futbol li havíem vist, l’Atlètic va fer la, de moment, millor segona part de la temporada.

Teníem respecte per un dels equips més forts de la lliga ja que en tota la primera volta, traient el partit contra el Barça, només havia rebut dos gols i a Vilafranca va guanyar per 0 a 2, mostrant un bon potencial tant físic com de joc. En aquesta ocasió però, el que va mostrar bones maneres va ser l’Atlètic que va trencar el partit a la segona part després d’una primera de desgast i contenció que va servir per madurar el matx i afrontar la segona amb bones sensacions per endur-se el partit.

Què voleu que us digui? Immensa satisfacció la que es vivia a la banqueta i al vestidor en acabar el partit pot ser per que tots plegats érem conscients que aquest triomf era molt difícil i suposava la reafirmació i el convenciment que tenim un equip que no li perd la cara a la categoria i que, ans al contrari, pot estar en els llocs d’honor de la Preferent.............sempre i quan l’actitud sigui l’adequada, la del treball sense concessions i posant-hi el màxim de tot.

Com ja hem comentat, una primera part amb poques jugades de perill del dos equips però amb lleuger domini del Reus afavorit per un vent que tot i no ser gaire fort, anava més a favor dels locals que no pas dels penedesencs. A la segona, canvi de terç; l’Atlètic passa a controlar millor el joc que no pas el Reus i, poc a poc, va generant perill amb tèbies arribades a la porteria contrària que es van intensificant amb el pas dels minuts i després d’un parell de clares, arriba el primer gol al minut 65 en un bon aprofundiment per la banda amb primera rematada i refús del porter, que es aprofitat per un davanter atlètic que l’envia al fons de la xarxa local. Tot i apretar de valent per buscar l’empat, l’ordenada defensa atlètica controlava les escomeses reusenques sense massa perill ja que només anotem una intervenció de mèrit del nostre porter. I el segon gol, més del mateix a falta de 3 minuts pel final, fantàstica jugada corrent tota la banda quasi fins a la línia de fons, trencant amb diagonal cap a la porteria amb passada i posterior rematada de l’atacant que seguia la jugada.  Amb aquest gol, a més, s’igualava l’average particular ja que els vam tornar el resultat de la primera volta, essent l’únic equip que ens havia guanyat per una diferència de més d’un gol (Barça apart).

Alineació: Marcos i Sergi (porters); Oscar, Joan M., Toni, Ribas, Palau, Arjona, Oliver, Edgar, Ferrando, Pedragosa, Colomer, Pareja, Marc, Salva, Marcel i Monte.

El proper partit està previst pel dissabte 12 de març a les 13,15 h. contra l’equip del MARTORELL C.F. “A” al Mpal. de Vilafranca. Mirarem de no deixar la línia de victòries  que portem en aquesta segona volta.

El nostre partit va ser el començament d’un dia per oblidar pels de la capital del Baix Camp en l’apartat d’enfrontaments esportius de Reus vs. Vilafranca ja que, afegit al nostre triomf, el nostre Infantil de Preferent jugava després del Cadet i també va guanyar per 1 – 2. Per acabar-ho d’adobar, ja al capvespre, en hoquei, el Club Patí Vilafranca jugava a casa la tornada de l’eliminatòria de la Copa de la CERHS també contra el Reus Esportiu i van eliminar-lo amb un gol a falta de tres dècimes per la botzina final, classificant-se així per la final a quatre de la competició. Ja ho veieu, Vilafranca va guanyar Reus en totes les escomeses d’aquest dissabte 5 de març. Felicitats als tres equips.