Vilanova del Cami "A" - Masquefa "A"

Febrer
Vilanova del Camí

Can Tito

Vilanova del Cami "A"
Masquefa "A"

Per primera vegada en aquesta lliga, el Cadet A encadena una sèrie de tres victòries consecutives i fa el complet en el que portem de la segona volta.

A diferència de l’inici de campionat, sumem ara 9 punts contra només 1 en els tres primers partits. No hem de llençar les campanes al vol però esperem que aquest coixí de punts ens doni més tranquil·litat de cara a la permanència i al desenvolupament del joc. Hem de ser optimistes i no renunciar a rés. Si creiem en les nostres possibilitats, els rivals ho tindran molt complicat per depassar-nos i, de fet, no hem vist equips gaire superiors per joc en la primera volta, fins i tot aquells que opten a les primeres posicions, deixant de banda el Barça, és clar.

El partit va començar amb lleuger domini atlètic però amb poca profunditat, deixant que el Nàstic sortís amb la pilota fins al mig camp per la tebiesa en la pressió local però aquí ja es trobaven amb pocs espais i intentaven buscar l’esquena de la nostra defensa, encara que amb poca precisió, facilitant la feina de la forta línia de contenció atlètica. A la meitat del primer període, una mala entesa entre el porter i la defensa tarragonines, propicia una jugada fins la ratlla de fons amb passada enrere que salva un defensor sobre la mateixa línia de gol i un segon davanter acaba finalitzant amb la pilota a la xarxa. Quan ja semblava que aniríem al descans amb avantatge local, una més precisa pilota llarga dels visitants a l’esquena de la nostra defensa propicia dos remats neutralitzats fins que al tercer, acaba amb el primer gol del Nàstic.

A la segona part, varia el guió tàctic i la pressió vilafranquina és sobre la sortida de pilota d’inici; aviat es va veure que, executada amb precisió, ens podia donar uns bons rèdits en forma de robatori de pilota en línia de finalització. Els tarragonins no sabien com sortir-ne i les ocasions s’anaven succeint prop de la seva porteria fins que van arribar els gols. Va ser la fase de millor joc atlètic que va tenir el premi de dos gols i diverses oportunitats clares. Amb el 3 – 1 al marcador, es va baixar un xic la concentració i el Nàstic va posar una marxa més amb un joc més directe i vertical que els va comportar un segon gol que ens va fer patir fins al xiulet final de l’àrbitre. A la fi, els tres punts es van quedar a casa i era molt important de cara a donar tranquil·litat i confiança a l’equip.

Alineació: Sergi i Marcos (porters); Marc, Toni (1), Joan M. (1), Salva, Xavi A., Pareja, Colo, Palau, Nabil, Joan F. (1), Pedragosa, Marcel, Guillem, D. Monte, Tacha i Oliver.

El proper partit, està previst pel dissabte 5 de març a les 12,15 h. (un quart d’una) contra l’equip del REUS DEPORTIU, C.F. "A", un altre dels històrics.