F.E. Atlètic V. "A"
Futbol "A"

Partit molt fluix dels dos equips amb imprecisions i nervis, ben diferent del disputat l’anterior jornada, i que es va poder resoldre de la millor manera, sumant una victòria transcendental.

Com deia el pare d’un jugador, la sort que se’ns tombava d’esquena a l’inici de la Lliga, ara ens deixa veure un xic de la seva cara. No penseu que tot és gràcies a l’atzar que hem sumat aquestes dues victòries. Seria injust creure que només la fortuna ens ho ha permès però ben segur que la ventura ha estat més equitativa ara que a la primera volta, que no sols no va ser favorable si no que més aviat anava en contra. Ara bé, si no la busquem, no la trobarem. I s’ha d’estar allà, a la seva cerca, amb esforç, treball, ganes, sense defallir, amb menys o més encert, però amatents al seu pas per trobar-la.

Una primera part sense encert amb un joc ben pobre que no ens feia pensar en res bo. La contrapartida era que els de la capital de l’Alt Camp tampoc deixaven veure’s com un equip dominador que imposés la seva llei però el patiment de veure els nostres a jugar amb tant desencert no ajudava gens a redreçar la situació. Els nervis afloraven entre els jugadors i arribava el descans per mirar de calmar-ho.

A la segona, un millor posicionament i disciplina en el joc, ens dona un lleuger domini que s’acaba traduint en el gol però encara amb molts minuts per davant. El Valls ho intenta però la precipitació no és bona companya i no ajuda en l’encert de cara a porteria per sort dels nostres interessos. S’imposa el joc individual i les errades per les dues bandes. Al final, en un descompte que es va fer etern, val el solitari gol atlètic per deixar els tres punts a Vilafranca.

Partit de poca qualitat, aspre i ple de desencerts però no podem ocultar la satisfacció que, al menys, es va aconseguir un triomf cabdal contra un equip dels que estem igualats en la classificació i, sumant-hi que l'equip que marca el descens no va poder sumar cap punt, ens trobem ara a 7 punts de la zona fatídica. Ara, amb més tranquilitat,esperem poder parlar de més triomfs amb bon futbol, que ja ens fa falta.

Alineació: Marcos i Sergi (porters); D. Ribas, Toni, Marc, D. Monte, Joan M., Xavi A.(1), Pareja, Edgar, Pedragosa, Joan F., Marcel, Nabil, Pau , Guillem, Tacha i Oscar.

El proper partit, novament a casa, està previst pel dissabte 27 de febrer a les 13,15 h. (un quart de dues) contra l’equip del GIMNASTIC TARRAGONA, C. "B", un dels històrics punters del futbol català. A buscar la tercera victoria consecutiva.