Piera "A"
Santa Coloma "A"

Triomf de lluita i de creure en les pròpies forces per superar un contrincant que ho va posar molt difícil però aquest cop el nostre Cadet A va plantar cara i no va recular.

Era un rival directe a la classificació i que ens havia guanyat a casa en un partit que els nostres no havien merescut perdre però aquest cop van deixar enrere velles actituds i van posar en joc l’esperit de lluita i el convenciment de no sentir-se inferiors a ningú. I van recollir el fruit de la millor forma, enduent-se els tres punts.

El partit va començar a un ritme molt alt. El Castelldefels intentava per tots els mitjans de fer efectiu el seu joc ofensiu amb més soroll que efectivitat. Quan es van adonar que era molt complicat amb el seu joc de profunditat als extrems intentar sorprendre la nostra ben ordenada defensa, ho van intentar amb les jugades a pilota parada. Buscant faltes al mínim contacte dins del camp atlètic per penjar (amb molt de perill, per cert) l’esfèrica al punt de penal i entrar en carrera o també amb faltes laterals i llançaments des la cantonada amb acumulació de jugadors a l’àrea petita obstaculitzant la feina del porter. Es va avançar però l’Atlètic en una molt bona jugada de contraatac finalitzada amb un gran gol donant pas a uns minuts de total pressió local fins que ( tant va el canti a la font que s’acaba esquerdant), en jugada de corner, una pilota molt tancada provoca una melé a l’àrea petita fins que la pilota entra a dins la porteria. Encara abans del descans, una indecisió de la defensa i porter del Castelldefels en un rebuig d’una pilota amb poc perill, propicia que un jugador atlètic arribi a connectar un cop de cap que, a empentes i rodolons, besa la xarxa local com a premi per la seva decisió d’anar a buscar-la. Sense més temps per cap més jugada, s’arriba al descans.

Aquest gol va posar presses i ànsies als castelldefelencs amb molts nervis i protestes constants, com a fruit de la impotència ja que anaven passant els minuts i no podien superar als nostres. Destacar l’esperit de lluita i sacrifici de tots els jugadors atlètics que ho van donar tot per tal d’emportar-se un triomf molt important. El marcador ja no es va bellugar i els tres punts van viatjar cap a Vilafranca.

Alineació: Sergi i Marcos (porters); Salva, Marc, Joan M., Monte, Oliver, Arjona, , Edgar, Pareja, Nabil (1), Joan F.(1), Palau,Toni, Pedregosa, Colo, Ribas i Munta.

El proper partit el dissabte 20 de febrer a casa en horari habitual, 13,15 h., enfront de l’ ESCOLA VALLS FUTBOL CLUB "A".