La Pobla "A"
Santa Coloma "A"

Un rival amb bona classificació, tercer, imposa el seu estil de joc amb pocs arguments futbolístics però amb molta intensitat i s’enduu els tres punts.

Era un partit a priori complicat: camp de mides contingudes, contrari batallador, afició sorollosa,......totes les premisses es van complir, fins i tot aquella que diu que no sabem jugar-li a un equip batallador i que ens arruguem  davant d’un equip intens. L’argument del partit podria ser que els locals anaven a totes sense afluixar, penjant pilotes a l’olla contínuament, buscar  sempre la segona opció i intentar aprofitar totes les errades que es presentessin.  De fet, els gols, el nostre també, van venir després d’un rebot  i en segona rematada. Al descans, el marcador era d’empat a un però hi havia la sensació que, amb una marxa més, els nostres podien treure un resultat positiu però, amb poc futbol d’elaboració i molta intensitat, qui es van endur els tres punts van ser els locals.

Una vegada més, sembla un tòpic però és així, només ens van superar per actitud i intensitat. Deixant de banda el Barça, no hem trobat cap equip que futbolísticament ens hagi superat amb claredat. Ara bé, en pressió i intensitat, hem quedat pel darrera de varis equips i això només ho podem arreglar nosaltres mateixos. No podem parlar ni de mala sort o de problemes externs. Ara que ja hem jugat contra tots els equips, ens sap greu haver deixat escapar un bon grapat de punts que ens donarien un bon coixí de cara a aquesta segona volta i que ens podrien donar una tranquil·litat que, a voltes, trobem a faltar.

No hi ha més història que continuar treballant i no defallir. Segur que els resultats arriben.

Alineació: Marcos i Sergi (porters); Ribas, Marc, Joan M., Oscar, Oliver, Tacha, Arjona, Joan F.(1), Pareja, Nabil, Marcel, Palau, Pau, Salva, Guillem i Munta.

El proper partit el dissabte 13 de febrer a fora, jugarem a les 18 h. enfront del CASTELLDEFELS, U.E. A, per encetar la segona volta.