23012012 FEAV-BARÇA
F.E. Atlètic V. "A"
Barcelona "B"

Es tractava d’aquell partit que ningú es vol perdre però que, al mateix temps, provoca nervis per tota la significació que envolta el món Barça.

Hi havia respecte pel rival d’aquesta jornada. Tretze victòries de tretze possibles, seixanta sis gols a favor i nou en contra, joc d’excel·lència, mediàtics, residents a l’Olimp futbolístic desitjat per una gran majoria. I al cap i a la fi, no deixen de ser jugadors com els altres,........., tot i que aquests juguin com els àngels. Tot i això, els primers minuts han estat força igualats i els tècnics del Barça no paraven de donar instruccions i corregir als seus jugadors però, al marcar el primer gol al minut 24, ha semblat que servís per desembussar la maquinària blaugrana (avui de groc) i el seu joc s’ha imposat de forma bastant clara per arribar al segon gol abans del descans.

En la represa, el Barça continuava el seu domini i l’Atlètic ha estat a punt de marcar un gran gol que el podia tornar a posar dins el partit però ha estat al contrari, els visitants han marcat el tercer i llavors ja ha baixat la intensitat del joc, dedicant-se a practicar més futbol control que no pas cercar el gol fins el xiulet final de l’àrbitre, sense renunciar a marcar si es presentava l’oportunitat.

Amb una graderia que feia goig, amb noms il·lustres i de primera línia (Iván de la Peña, A. Altimira, Fran del Depor,............) en el mon del futbol, hem gaudit d’un bon partit i els afeccionats han pogut veure diversos jugadors que, de ben segur, en el futur, seran noms importants per aquest esport. Pels interessos atlètics no ha estat un resultat bo però, jugar contra el Barça, és d’aquells partits que en poques ocasions podran disputar-lo jugadors amb el nostre club. La llàstima és que no tots els jugadors de la plantilla podien estar en aquest partit ja que hi ha una limitació federativa de fitxes però de ben segur que tindran més oportunitats per fer-ho.

Certament que en les darreres temporades, amb l’assoliment de categories altes, hem tingut diversos enfrontaments amb equips de gran prestigi i ja no són excepcionalitats irrepetibles, lo qual demostra que la nostra entitat, poc a poc, va consolidant el nivell i pujant categories. Tanmateix, això comporta més estructures i més prestigi amb augment de sol·licituds de nous jugadors i increment del nombre d’equips per cada categoria per poder adequar les diverses franges d’edat (benjamins, alevins, infantils,......) a les diferents categories de qualitat (segona divisió, primera, preferent,.......). Aquí ens topem amb l’entrebanc de la falta d’instal·lacions pels horaris concedits i que no ens permet créixer amb la solvència que creiem necessària. Però aquesta és una altra història.

Alineació: Sergi i Marcos (porters); Salva, Joan M., Toni, Marc, Colo, G. Palau, Xavi A., Pareja, Pedragosa, Marcel, Nabil, , D. Monte, D. Ribas, Guillem, Tacha i Oliver.

El proper partit està previst pel diumenge 31 de gener a les 13,15 h. (un quart de dues) contra l’equip de LA FLORESTA, C.D. “A” de Tarragona.