Bordeta "B"
F.E. Atlètic V. "A"

Era important assegurar els tres punts i, amb treball i patiment, es va aconseguir encadenar la segona victòria consecutiva per primer cop en aquesta lliga.

Tot i el resultat ajustat, l’Atlètic va ser l’equip amb millors ocasions per guanyar el partit. Són aquelles situacions que ja amb el marcador a favor per dos gols, si aprofites les oportunitats, mates el partit però, si no ho fas, deixes que el rival aprofiti les seves i es posi dins el partit, havent de patir fins el darrer segon.  No és que la pressió dels lleidatans fos agobiant però podem dir que era inquietant per l’incertesa  que qualsevol errada podia costar perdre dos punts.

Una primera part que podem qualificar de correcta però no brillant, amb un mínim 0 a 1 per encarar una segona amb el 0 a 2 matiner que els locals aviat redueixen a l’1 a 2 i quedant 8 minuts s’amplia a l’1 a 3 per donar tranquil·litat momentània ja que a falta de dos minuts torna a reduir-se el marge amb el 2 a 3 i novament apareixen les presses dels lleidatans per mirar d’empatar i les angúnies penedesenques per que no es bellugui el marcador. A la fi, nervis excessius dels locals però que no incrementen els seus guarismes i els atlètics que assoleixen el seu objectiu.

Realment no hem tingut cap partit plàcid i tranquil en tot el campionat. La igualtat ha estat present en tots els marcadors que s’han donat i només petits detalls han marcat les diferències. Una d’elles és la manca de definició crònica que no ens deixa assolir aquesta anhelada tranquil·litat en diversos dels encontres disputats i que ens obliga a un esforç addicional per tal de suplir aquesta falta d’efectivitat. Quan siguem capaços d’afinar un grau més la punteria, tindrem un conjunt amb moltes garanties. De moment, a continuar el patiment i a seguir  en el treball per millorar.

Alineació: Marcos i Sergi (porters); Salva, Marc, Toni, Monte, Joan M. (1), Palau, Colo, Pedragosa (1), Arjona, Joan F., Guillem,  Nabil, Marcel (1), Ribas i Edgar.

El proper partit el dissabte 23 de gener, amb canvi de l’horari habitual, jugarem a les 11,45 h. enfront del F.C.Barcelona B. Un partit esperat i il·lusionant que de ben segur omplirà la graderia del Municipal vilafranquí.

Us hi esperem a tots.