Preferent Cadet Grup 1
F.E. Atlètic V. "A" - Ascó "A"

Gener
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca del Penedès

F.E. Atlètic V. "A"
Ascó "A"

Es van veure les dues cares de l’equip amb una primera part molt bona i una segona per oblidar.

No hi ha forma de tenir un partit sencer plàcid i tranquil. Estem abonats al patiment etern i infinit. Quan semblava que en aquesta ocasió, vista la primera part, podríem resoldre a la segona sense les angúnies habituals, tampoc va ser així. Un cert relaxament en el principi del segon temps, va fer creure al rival que la remuntada podia existir i s’hi van posar amb totes les seves forces i es va acabar demanant l’hora per evitar que s’escapés la victòria.

En la primera part es va veure la versió acceptable de l’Atlètic. I dic acceptable per joc i intensitat que no per eficàcia, ja que amb més encert per les ocasions generades, es podia haver decidit el partit en aquest primer temps. Després de remuntar un primer gol de l’Ascó al minut 5 en transformar un penal molt dubtós, l’equip es va posar les piles i va superar de llarg i ample al rival amb nombroses oportunitats de gol tancant als visitants en el seu camp. Menció especial pel tercer gol, espectacular, amb una rematada de “xilena” plena de plasticitat i efectivitat. El resultat al descans era de 3 a 1, que deixava les coses ben encarades per rematar-ho en la represa.

No va ser així i tal com si un pesat llast ralentís el joc local, els de la Ribera d’Ebre s’ho van començar a creure amb el segon gol i el seu empeny, juntament amb les errades de clares oportunitats atlètiques i tot i l’encert del nostre porter en un u contra u, van portar el patiment a la grada vilafranquina. Al final, victòria per la mínima i tres punts molt importants que es queden a casa.

Què va passar per aquesta diferència entre la primera part i la segona? No hi ha un motiu concret que ho justifiqui sinó més aviat un conjunt de situacions. Baixada d’intensitat, canvis per buscar més vivesa en el joc, cansament de jugadors de posicions claus, canvis forçats per aquest motiu sense estar previstos, ................. i un contrari que va anar de menys a més i els nostres que van anar de més a menys. El més positiu, el resultat; el pitjor, no saber decidir en els temps decisius del partit. Seguim.

Alineació: Sergi i Marcos (porters); Salva, Joan M. (1), Marc, D. Ribas, Colo, G. Palau, Xavi A., Pareja (2), Pedragosa, Nabil, , D. Monte, Marcel, Edgar, Tacha, Oscar i Pau.

El proper partit està previst pel diumenge 17 de gener a les 12,30 h. contra l’equip de BORDETA DE LLEIDA, U.E. B.