Preferent Cadet Grup 1
Escola "B" - F.E. Atlètic V. "A"

Desembre
Gavà

Mpal. Can Torello

Escola "B"
F.E. Atlètic V. "A"

Davant un Gavà que no va ser superior, no es va saber resoldre amb efectivitat.

A risc de semblar pesats, hem de tornar a insistir en la falta d’efectivitat d’aquest Cadet que el penalitza molt i no el deixa sortir dels llocs perillosos. Estem segurs que amb un xic més de punch i encert en la finalització, no estaríem passant les angúnies que ofeguen el potencial de l’equip. Aquesta situació provoca nervis i malestar quan veus que has tingut a tocar un resultat positiu i només les pròpies mancances impedeixen que es concreti. Confiem que aquesta dinàmica doni el tomb i la sort (o com li voleu dir) canviï.

Una primera part amb molt migcampisme i poca profunditat cara a porteria que deixa les coses per la represa igual que estaven al començament. En la primera jugada del Gavà, una centrada lateral sense cap mena de perill toca al braç d’un defensor i l’àrbitre assenyala un penal d’aquells que van a criteri del “referee”, com diu el mestre Puyal. Després el partit es va convertir en atac i pressió constants de l’Atlètic però no es va poder marcar cap gol.

Simplificant al màxim, podríem dir que els locals, sense disposar de cap ocasió amb perill real de gol, van endur-se els tres punts i que la falta d’encert pròpia condemna als visitants a la derrota. És una situació repetitiva aquesta temporada que cansa i fa aflorar nervis en els jugadors.

Alineació: Marcos i Sergi (porters); Salva, Marc, Joan M., Ribas, Palau, Colo, Xavi, Nabil, Joan F., Guillem,  Marcel, Pedragosa, Toni, Tacha, Oscar  i Edgar.

Hem de ser optimistes i pensar en que hi ha potencial per donar-li el tomb i no podem llençar per la borda la confiança en l’equip. De ben segur que es buscaran solucions per assolir les millores necessàries. Com?. Noves posicions, canvis d’ubicacions?. No ho sabem. El que sigui per tal de recuperar l’autoestima i el convenciment de la feina ben feta que ens porti cap a millors situacions. A més, arriba la parada de les festes nadalenques i servirà per agafar forces i recuperar els ànims.

El proper partit el dissabte 9 de gener, a l’horari habitual, 13,15 h., enfront del Ascó.

AMB ELS MILLORS DESITJOS PER L'ANY 2016 PER TOTS.