Capellades "A" - Santa Coloma "A"
Diumenge 13

Capellades

Mpal. Capellades

Capellades "A"
Santa Coloma "A"

Aquest cop no es va donar la malastrugança d’altres partits i a la segona part es va refermar el triomf parcial de la primera.

Gran partit el que es va veure aquesta jornada al nostre camp. Era un derbi comarcal i ja se sap que sempre es disposa d’un al·licient afegit al d’altres partits. Els suburencs arribaven a Vilafranca amb tres punts més que els nostres i, a priori, podia semblar que eren favorits però nosaltres sabíem que en global l’Atlètic no ha estat futbolísticament inferior a cap dels rivals als quals s’ha enfrontat fins ara i només el percentatge d’efectivitat del contrari ha servit per marcar diferències. En aquesta ocasió es podia millorar la situació i així va ser.

Una primera part amb diverses ocasions locals que en transformar-ne una ens dona avantatge mínima per anar al descans tot i que la Blanca va disposar d’una oportunitat que va anar al travesser, però en quantitat en va tenir més l’Atlètic que era el que duia el pes del partit. En la represa es confirmava la superioritat dels nostres amb un parell d’ocasions ben aviat fins que es va encertar a  marcar el segon gol en el minut 5, amb tot un món per davant i la incertesa que ens donava veure com en d’altres vegades no havíem estat capaços de retenir un resultat favorable.

Aquesta jornada, tot i no ser senzill, es va aconseguir un bon triomf gràcies al gran treball, disposició tàctica i concentració de tots els jugadors. Es mereixen els millors elogis per les seves ganes, actitud i seriositat a l’hora de tirar endavant el partit. Bona prova d’això és que diversos jugadors van tenir rampes degut al gran esforç sense treva que van dur a terme.

Ja dèiem abans que els derbis són enfrontaments diferents ja que la proximitat, les coneixences entre jugadors, tècnics i entitats fan més complicat imposar el teu joc habitual i la pressió puja fins molt amunt, en ocasions ratllant els límits antiesportius. Tanmateix, la satisfacció de l’assoliment de l’objectiu, és més plaent que ens els partits “normals”. Vaja, que tots estàvem molt contents pel triomf.

Alineació: Sergi i Marcos (porters); Salva, Joan M., Marc, D. Monte , Colo, G. Palau, Xavi A., Pareja (1), Pedragosa (1), Nabil, D. Ribas, Oliver, Marcel, Joan F., Edgar i Guillem.

El proper partit està previst pel dissabte 19 de desembre a les 13.30 h. contra l’equip de l’ ESCOLA F. GAVA, C. B.

A buscar els tres punts per marxar de vacances amb tranquil·litat i molta moral!!!.