IMG-20151128-WA0002
Santa Coloma "A"
Igualada "C"

En acabar, la sensació unànime era de desencís total per haver estat superiors a un rival que només va poder marcar en una jugada molt discutida.

Sabíem que era un partit, a priori, difícil per diverses circumstàncies: desplaçament molt llunyà, rival ben classificat (segon),  jugadors molt físics,.......  però vet aquí que el desenvolupament de l’encontre va ser molt diferent del que podia semblar abans de començar i molt favorable als interessos vilafranquins menys en dos aspectes clau: les errades pròpies en diverses ocasions clares de gol i l’arbitratge casolà en situacions decisives com, per exemple, la del gol local. Deixant de banda aquests dos “insignificants” factors, el dominador clar del matx va ser l’Atlètic. Els jugadors, aquest cop si, van fer un partit sense treva, lluitat fins al final, amb actitud, treball, concentració, ben situats, pressionant, però, un cop més, faltats de definició de cara al gol. Tal vegada, només encertant dues de les clares ocasions que es va disposar, ja no hagués existit el factor arbitral que va decantar la balança en no assenyalar una clara càrrega al porter per part d’un jugador local, sense possibilitat de jugar la pilota, fent que el refús caigués a peus del jugador que marca a boca de gol.

Certament és complicat assolir el domini de tots els factors que conformen un partit però si, al menys, no es falla en allò que depèn exclusivament de l’habilitat pròpia, ja hi ha molt de guanyat. La dificultat està en que aquests desencerts individuals puguin malmetre la força del conjunt, sobretot quan es fan repetitius i endèmics. Per altra banda, destacar el gran treball i l’actitud de tots els jugadors que van fer un molt bon partit i al qual només va faltar la victòria. Aquest camí és el que hem de seguir i els resultats acabaran sortint.

En fi, passem full i, com venim repetint cada setmana, a risc de fer-nos repetitius i pesats, seguim treballant per intentar minimitzar les errades i que els encerts superin a aquestes.

Alineació: Marcos i Sergi (porters); Salva, Marc, Joan M., Oscar, Palau, Colo, Xavi, Pau, Nabil, Joan F.,  Marcel, Pedragosa, Toni, Oliver, D. Monte i Pareja.

En aquest desplaçament, només va faltar guanyar ja que, els familiars que van poder gaudir del dinar, estaven més que satisfets de l’àpat que els van oferir al restaurant Casa Ramon Marinés. Si a més haguéssim assolit els tres punts, jornada per emmarcar.

Proper partit, derbi comarcal, d’aquí a dues setmanes ja que la propera és de descans pel pont del 6 i 8 de desembre, a casa contra el BLANCA SUBUR, C.F. A, el dissabte 12 a un quart de dues (13,15h.).