Preferent Cadet Grup 1
Vilanova "A" - F.E. Atlètic V. "A"

Vilanova i la Geltrú

Complex Parc Esportiu Garraf

Vilanova "A"
F.E. Atlètic V. "A"

Resultat curt per la superioritat i el domini mostrats pels jugadors de l’Atlètic, que sembla se'ls dóna millor jugar fora que a casa.

De fet, els tres resultats positius s’han aconseguit jugant com a visitants. Si es troba la clau per ser més forts a casa, es pot assolir una classificació molt més positiva que la actual, tot i que en aquesta jornada l’equip es troba fora de les places de descens.

Sabem que aquests partits de molta rivalitat són especials i diferents de qualsevol altra ja que històricament Vilafranca i Vilanova han estat antagòniques en molts aspectes: geogràfics, culturals, demogràfics, climàtics,..... però, al mateix temps, properes per veïnatge i per relacions comercials, polítiques, de comunicacions,...... i cada cop més iguals amb tot el tema de la globalització. Però, i en les competicions?. Aquí ja és una altra història; les bones paraules i la tebiesa deixen pas a la intensitat i la pressió sense treva per tal d’assolir la victòria i, si es pot, ensorrar al rival. Això si, dins l’esportivitat ben entesa i sense perdre les formes tot i que, a vegades, els nervis poden jugar males passades però, un cop s’acaba el partit, tanquem la paradeta i a cercar-ne un altre.

En quant al partit, domini clar dels visitants i un Vilanova que semblava sorprès per la superioritat atlètica i no sabia com desempallegar-se’n. El primer gol va ser en pròpia porta dels del Garraf en una mala entesa de defensa i porter que va acabar al fons de la xarxa però les oportunitats eren únicament penedesenques i amb molt perill, evidenciant, un cop més, la crònica falta d’efectivitat. Amb el 0 a 1 s’arriba al descans. A la segona part, més del mateix però amb més intensitat per part dels vilanovins però sense profunditat i deixant molts espais que intentaven aprofitar els nostres per crear perill a l’àrea local i arribant així el segon gol.  Control del joc fins al final amb intents desesperats del Vilanova que van marcar el seu gol ja en el darrer minut sense temps ja per més.

Alineació: Sergi i Marcos (porters); David, Marc, Joan M., Monte, Palau, Colo, Xavi, Nabil, Pedragosa (1), Joan F., Edgar, Oscar, Tacha, Marcel, Pau i Pareja.

Proper partit, a casa contra el MARIANAO POBLET UD A, el dissabte 21 de novembre a un quart de dues (13,15h.).