Vilanova del Cami "A" - Santa Coloma "A"
Avui 15

Octubre
Vilanova del Camí

Can Tito

Vilanova del Cami "A"
Santa Coloma "A"

La qüestió no està en la qualitat sinó en la intensitat i els visitants ho van saber llegir més bé que els nostres.

Quan dos equips s’enfronten i no hi ha gaire diferència en les propostes individuals per poder imposar el joc propi, qui té més possibilitats d’endur-se l’aigua al seu molí és aquell que més treballa i no dona treva en les disputes de pilota. L’Atlètic va estar molt espès en la creació i en la recuperació i quan la feina no és col·lectiva, les ajudes i línies de passada no permeten progressar i avançar per poder consolidar el domini que es preveu com necessari i imprescindible. Si en la creació amb pilota no hi ha oferiment i moviment constant per donar possibilitat de passi als companys, el contrari ho troba molt més fàcil a l’hora de defensar ja que amb poca cosa en tindrà prou per malbaratar les escomeses que se li acostin a l’àrea. Tanmateix, si no s’ataca amb prou convicció i amb mala col·locació, les pèrdues de pilota provoquen sovint superioritat del mig camp contrari que aprofita per llençar els seus contraatacs i buscar l’esquena de la nostra defensa.

Al descans, empat a zero però pobres sensacions en quant al joc. En la represa, igual que en la primera part, un ràpid contraatac sabadellenc provoca una perillosa falta directe arran de l’àrea que serveix per agafar avantatge en el marcador. I el segon, de nou, pilota al darrera la defensa i bona definició del davanter visitant. Podria semblar que, amb el marcador de 0 a 2, els locals baixarien els braços i els visitants imposarien un joc conservador i de control per intentar adormir el partit i esperar a la seva fi. La reacció de l’Atlètic va ser d’anar a per totes i allò que no havíem vist en 70 minuts, ens ho van ensenyar en els darrers 10. Anticipació, intensitat, profunditat, pressió sense treva. Llavors es van adonar que, amb una actitud millor, els visitants no haguessin marxat amb els tres punts. El 2 a 1 va donar ales als locals i l’empat va estar a tocar, però no es va concretar. Certament no ens podem lamentar de les oportunitats del final obviant el pobre partit de la majoria del temps jugat.

Alineació: Marcos i Sergi (porters); D. Ribas, Joan M., Salva, Oscar, Colo, G. Palau, Xavi, Joan F., Pedragosa , Nabil, G. Munta, Tacha, Pau, Marcel, i D. Monte.

El proper partit, derbi comarcal, està previst pel dissabte 14 de novembre a les 12,15 h. contra l’equip del VILANOVA GELTRU C.F. A.