Preferent Cadet Grup 1
Martorell "A" - F.E. Atlètic V. "A"

Octubre
Martorell

Complex Esp. Torrent Llops

Martorell "A"
F.E. Atlètic V. "A"

El resultat es va quedar molt curt pel domini total mostrat i per la quantitat d’ocasions generades.

No es podia demorar més aquesta primera victòria. I va arribar.

Una primera part que ens va ensenyar de què eren capaços els de l’Atlètic amb un partit ben controlat i amb nombroses ocasions però només amb 0 a 1 al marcador. En encetar la segona, més del mateix; tres claríssimes oportunitats desaprofitades que donaven pas al control del joc sense tancar-se al darrera per impedir que els contraris disposessin de situacions embolicades dins de l’àrea atlètica, que podia ser l’única forma de marcar algun gol, ja que per joc no es veia possible. La concentració i el treball van ser màxims en el convenciment de que aquest partit no es podia escapar i la satisfacció era palesa pel resultat i pel bon partit dut a terme. Això si, el dia que aprenguin a posar-la a dintre, ja serà la........repera.

Partit d’absoluta superioritat i domini del joc amb molta concentració i entrega per part dels nostres jugadors. Aquesta vegada el joc va ser més fluït i elaborat, sense abusar del joc directe que predominava en jornades anteriors. Als jugadors atlètics se’ls va veure més solts i menys encarcarats a l’hora de jugar la pilota i l’únic patiment va venir per no saber aprofitar les clares oportunitats de gol de què es va disposar. Amb un pèl més d’encert, el resultat hagués estat d’escàndol. És preocupant aquesta falta d’efectivitat que ja ens ha costat punts molt importants en partits que no hem estat inferiors i que, en canvi, la poca definició ens ha impedit treure resultats positius.

Alineació: Sergi i Marcos (porters); Marc, Joan M., Salva, Monte, Palau, Colo, Xavi, Nabil, Pedragosa (1), Joan F., Edgar, Oscar, Tacha, Marcel, Pau i Guillem.

Gran jornada amb victòries destacades dels dos juvenils, el sènior, el F.C.Vilafranca i, en un altre àmbit, la millor actuació de la història dels meus Castellers de Vilafranca i la millor individual dels Xicots. Un cap de setmana ple de satisfaccions. Proper partit, a casa contra el SABADELL F.C., C.E. B, el dissabte 7 de novembre a un quart de dues (13,15h.).