F.E. Atlètic V. "A"
Reus Deportiu "A"

Tot i no fer un mal partit, la poca definició condemna l’Atlètic i els del Baix Camp ho aprofiten per endur-se els tres punts.

Una primera part molt potent, va donar pas a una segona amb bones ocasions inicials dels locals que no es van saber aprofitar i un Reus més aplomat i avesat va saber rendibilitzar les escasses ocasions de què va disposar per marcar dos gols que van deixar als jugadors atlètics tocats ja que, després de tanta concentració i intensitat, veien com el contrari era capaç de saber aprofitar les escasses oportunitats cara a porteria i guanyar el partit. Amb això no volem dir que els visitants fessin un mal partit, ans al contrari, són un equip ben compensat i treballat però que va disposar de minses ocasions clares de gol, tot i que van ser molt efectives.

Ens dol haver de comentar cada jornada el mateix de la poca efectivitat o de la inflada factura que ens passen algunes errades, però estem segurs que l’equip reaccionarà, es traurà la pressió que sembla agarrotar-lo i es deixarà anar per mostrar una major fluïdesa en la creació i l’arribada. En realitat no hem trobat cap contrari que mostri una manifesta superioritat per damunt del nostre equip però una baixada de concentració o errada individual, en aquesta categoria, es paguen molt cares.

Alineació: Sergi i Marcos (porters); D. Ribas, Joan M., G. Munta, Salva, Colo, G. Palau, Xavi, Pareja, Joan F., Pedragosa , Nabil, Tacha,  Marc, Marcel, Edgar i D. Monte.

El proper partit està previst pel dissabte 31 d’octubre a les 16 h. contra l’equip del MARTORELL C.F.  "A".