Vilanova del Cami "B"
F.E. Atlètic "D"

Novament els errors propis no ens deixen assolir una victòria que representava molt després de les dues derrotes inicials en el campionat.

Són aquelles coses que té el futbol i, tot i que havíem d’estar satisfets amb un empat contra un dels grans equips històrics, les cares dels jugadors en acabar no eren precisament de joia ja que eren conscients que s’havia esmunyit una victòria per la qual havien treballat molt.

Fèiem esment la setmana passada de la cara pedagògica d’aquestes situacions per tal d’intentar corregir el joc propi i minimitzar aquestes incidències però n’hi ha algunes que encara s’han de treballar més, concentrant-se i aplicant les indicacions tècniques en els entrenaments. Necessitem  més feina d’equip, deixant de costat els recursos individuals com a primera opció i això s’aconsegueix amb treball, treball i treball. Si apliquem els ensenyaments i, a més, cadascú li afegeix el seu plus de qualitat personal, les possibilitats de triomf augmenten exponencialment ja que de qualitat en l’equip n’hi ha i molta. Tanmateix, convé guanyar confiança en les pròpies forces i treure’s del damunt aquesta pressió auto imposada que no deixa que hi hagi fluïdesa en el joc.

I si parlem del partit en si? Doncs som-hi. Després d’uns primers vint minuts de lleuger domini local, l’Atlètic va començar a imposar un joc més intens i a generar alguna clara ocasió, inclosos un pal i el gol. A la mitja part 0 a 1. En començar la segona, ocasió de gol que podia ser que la treies el porter ja traspassada la línia de gol però que l’àrbitre no concedeix i, tot seguit, el gol de l’empat dels locals que van saber treure profit d’una errada visitant per definir de cara a porteria. Amb la feina que hem de fer nosaltres per marcar un gol i el poc que els costa als contraris. Això va donar pas a un cert desconcert dels nostres que el Nàstic va aprofitar per imposar el seu joc i dominar clarament fins que a base de pressió i insistència es va equilibrar de nou el partit amb una claríssima ocasió errada, al darrer sospir, que ens podia haver donat els tres punts.

Alineació: Marcos i Sergi (porters); Marc, Joan M., Toni, David M., Palau, Arjona, Colomer, Pareja, Pedragosa, Nabil (1), Montané, Ribas, Oscar, Ferrando, Pau i Guillem.

El proper partit està previst pel dissabte 24 d’octubre a les 13,15 h. contra l’equip del REUS DEPORTIU, C.F. “A” al Mpal. de Vilafranca.