F.E. Atlètic "D"
Igualada "F"

Després d’avançar-se per 0 a 2, la falta d’experiència per sobreposar-se als problemes i factors negatius, provoquen que al darrer quart d’hora es perdin els tres punts.

Hi havia ganes de jugar aquest partit i mirar d’esmenar els desencerts de la primera jornada i, quan semblava que es podia assolir, la fita de la primera victòria es va esvair. Entre les situacions previsibles i les que s’escapen al control propi, van sorgir els dubtes i els lapsus i els contraris ho van saber aprofitar, fins i tot amb ajuts aliens (i ho deixem aquí).  En sortir del camp l’ambient d’indignació i desencís dels jugadors era ben palpable però hem de buscar la part pedagògica de la situació i evitar que es torni a produir servint-nos d’experiència que els partits duren fins el xiulet final i prevenir en la mesura del possible els factors que poden alterar l’assoliment de la victòria.

En quant al partit, després d’uns primers minuts de tempteig, es va anar imposant el joc atlètic i després del primer gol encara es va disposar de diverses ocasions per ampliar el marcador però no va ser així i les oportunitats  no concretades acostumen a pagar-se cares. Així dons, 0 a 1 al descans.

A la segona part, més del mateix, amb clares ocasions visitants desaprofitades i un nou gol que posava el 0 a 2 a l’electrònic que deixava veure més a prop la possible victòria dels nostres però no es va comptar amb l’empenta i superació dels locals per revertir una situació desfavorable, costi el que costi i amb el que convingui per aconseguir-ho, fins i tot amb......... (i creieu-me si us dic que conec molt bé aquest caràcter tant particular dels vallencs).

Ara a recuperar la moral i ajustar els detalls que s’han de millorar aprofitant els entrenaments amb concentració i treball totals.

Alineació: Marcos i Sergi (porters); Ribas, Joan M., Toni, Gerard P., Edgar, Colo, Xavi, Pareja, Marcel, Pedragosa (2), Joan F., Nabil, Salva, Munta, Pau i Guillem.

El proper partit està previst pel diumenge 18 d’octubre a les 11,45 h. contra l’equip del GIMNÀSTIC de TARRAGONA, C. “B” al Mpal. de Sant Salvador de Tarragona. Repetim partit fora de casa.