IMG 0299

Partit molt igualat que es va emportar qui va encertar més en els petits detalls.

Era esperat aquest debut en una de les categories superiors de cadets i la responsabilitat va pesar molt. Es va veure un Atlètic que no jugava amb fluïdesa en diverses fases del partit i el Castelldefels podia imposar el seu joc. No es pot negar l’entrega i les ganes del jugadors locals però si que es va veure un cert embús a l’hora de crear jugades i dominar el joc, si més no, en moments concrets que els visitants aprofitaven per dominar el joc de creació i també de contenció.

A la primera part algunes ocasions no encertades i també un pal, van impedir que el marcador reflectís una victòria parcial clara per l’Atlètic i amb l’1 a 0, com acostuma a passar, el contrari les sap aprofitar i aconsegueix empatar  abans del descans. En la represa, els nervis i les errades pròpies juntament amb els millors moments del Castelldefels, afavoreixen que aquests li donin el tomb al partit i amb quasi 30 minuts pel davant tocava posar una marxa més i canviar el signe del partit. S’aconsegueix l’empat però, en una jugada plena de desencerts, els visitants fan el tercer a falta d’un minut per arribar a la fi del temps reglamentari. Ja en temps de descompte, un fóra de joc mal assenyalat impedeix el gol de l’empat pels locals que pot ser hagués estat el resultat més just.

No podem estar satisfets amb aquest resultat però, si serveix per millorar i ajustar alguns aspectes, no serà tant nefast o tràgic. Això acaba de començar i l’equip no baixarà els braços. N’estem convençuts.

Alineació: Sergi i Marcos (porters); Joan M., Salva, Toni, Marc, Colo, Gerard P., Xavi, Joan F., Nabil, Pedragosa (1), Oscar, Tacha,  Marcel, Edgar (1), Monte i Pareja.

El proper partit està previst pel dissabte 10 d’octubre a les 16 h. contra l’equip del ESCOLA VALLS FUTBOL CLUB "A".