Sant Sadurni "A" - F.E. Atlètic "A"

Març
Sant Sadurní d'Anoia

Mpal. La Triola

Sant Sadurni "A"
F.E. Atlètic "A"

Anem cap a on tenim que estar

Molt bon partit el que ens varen oferir dissabte a la tarda els dos equips. Amb un començament molt trepidant, el "sansa" ens volia acorralar dins el nostre terreny, però una bona jugada per l'esquerra feia que en Beken es quedés sol davant el porter, que amb un toc suau marcaria el primer gol al minut 2.

Però, com deia, l'alegria duraria poc, ja que dos minuts més tard ens empataren. La tònica seguí igual presionant-se moltíssim. Però ens defeníem i sortíem contra-atacant molt ben ordenats, només al minut 30 en un rebot, a refus de Manolo, ens marcaren el segon gol. Cal també destacar dues molt bones intervencions de Manolo, en l'u contra u, arribant així al descans.  La segona part va ser bent diferent, sent nosaltres els que els posarem contra les cordes, així al minut 45, en Pol conseguia empatar el partit amb un gol de falta directe. I seguiríem així fins que al minut 60 en Mourad conseguia marcar el tercer, finalitzant una bona jugada colectiva. Arribariem al final amb aquest resultat, sense abans haber pogut marcar algun gol més. Ara toca el Gavà, un desplaçament difícil, però no impossible, tal com va dir el míster, tenim un gran conjunt, i aquesta és l'última temporada que estarem tots junts, val la pena disfrutar-ho i lluitar a tope fins el final, perquè tenim un equip de podi.  Fins diumenge que bé !!.  J.Sadurní.