F.E. Atlètic "A" - Olerdola "A"

Març
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Olerdola "A"

amb una mica més d'encert,el resultat hagués estat al nostre favor.

Gran partit el que ens varen oferir dissabte el nostre equip i els amics del base Olèrdola. Des del principi es va poguer veure que els dos equips sortien molt concentrats i amb ganes de oferir un bon espectacle. Amb un joc molt horitzontal e intentant no perdre mai la pilota, però arribant poc a les àreas.

Joc nèt, sense gaires faltes i amb un respecte inusual en aquest tipus de derby, però en una de les poques internades vàrem provocar una falta fora l'area, una mica esqueirada a la esquerra, la qual llença en Dani, i després de fregar lleugerament a la esquena d'un de la tanca es colava per la mateixa esquadra visitant, sense que el seu porter hi pogués fer res, així arribariem a la mitja part.

Fou a la segona en que gaudiríem de més ocasions pero no acabaren d'entrar, i , mira per on, ells , en una de les poques arribades, ens marcaren el gol de l'empat, acabant en l'empat a un. Cal destacar,  la cordialitat i l'encaixada de mans a l'acabar el partit, així és com es fan les coses. Per acabar voldria dir que després del partit vàrem anar a fer una calçotada de germanor, en la qual es van fer alguns parlamens, i preguntes..... i el Bryan ens va llegir el missatge d'en coratjement que ens va fer pel partit, molt emocionant, ara us l'escrit. També m'agradaria felicitar al Jose pare pel bon tracte del restaurant, la qualitat, el servei, i lo bo que estaba tot, fins la pròxima, la setmana que bé descansem.  J. Sadurni.

Hoy es uno de los partidos importantes ya no keda mucho tiempo para salir al campo, todo se reduce a hoy jugada a jugada, segundo a segundo hasta el final, solo dejarme deciros, que ahora estamos en el infierno y creerme o nos quedamos aqui dejandonos machacar o luchamos por demostrar lo que somos, podemos salir del infierno. Miro alrededor y veo vuestras caras y pienso que la vida y el futbol es cuestion de pulgadas, porque en el futbol el margen de error es muy pequeño, medio segundo mas rapido o mas lento y no llegas a pasarla medio segundo mas rapido o mas lento y no llegas a cojerla, las pulgadas que necesitamos estan a nuestro alrededor, estan en cada momento del juego en cada minuto en cada segundo, en este equipo luchamos por ese terreno en este equipo nos dejamos la piel nosotros y cada uno de los demas por esa pulgada o ese segundo que se gana, porque si sumamos esa pulgada eso es lo que va a marcar la diferencia entre ganar o perder, os dire una cosa, en cada lucha aquel que va a muerte es el que gana ese terreno, por que vivir consiste en eso, y no puedo convenceros de que lo hagais pero teneis que guiar al que teneis a vuestro lado miradle a los ojos, vais a ver un jugador dispuesto a ganarla con vosotros, vais a ver un jugador que se sacrificará por este equipo por que sabe que cuando llegue la ocasion vosotros hareis lo mismo por el, eso es un equipo, es el es futbol chicos. Ahora, que vais a hacer?