Vilanova "B" - F.E. Atlètic "A"
Diumenge 4

Març
Vilanova i la Geltrú

Mpal. Vilanova i la Geltrú

Vilanova "B"
F.E. Atlètic "A"

Bon resultat que ens torna a acosta als primers llocs

Gran resultat conseguit davant d'un Vilanova que la primera mitja hora ens va jugar de tu a tu, amb un joc horitzontal y molt ben triangulat, fet que ja al minut 4 ens marcaren el primer i únic gol.  Però els nostres jugadors, molt ben dirigits pel nostre mister Paco, es centraren i neutralitzaren a poc a poc el seu joc, conseguint l'empat al minut 22, obra d'en Dani Torreño.

Seguint a un bon ritme, en el minut 36, era Eric Gonzalez el que feia pujar al segon, així arribar a la mitja part, cal dir que haguèssim pogut marcar algun més, si en Dani, Jose o al mateix Eric haguessin encertat.

La segona part va seguir la mateixa tònica, joc vertical i molt ben controlat, arribant així el tercer gol,  marcat pel "correcaminos" Bolea, al minut 48, tancant la golejada un altre cop en Dani, amb un gran gol al minut 52.  Torno a repetir, si haguesim estat més encertats, també aquesta segona part n'haguessin caigut alguns més.

A seguir així !!,  i augmentar el ritme una mica més, ja que aquest pròxim cap de setmana ens visita el sempre difícil Base Olèrdola, ja els varem guanyar a casa seva, i aqui els tenim que acabar de rematar, bona setmana i a entrenar fort.  J.Sadurni