F.E. Atlètic "A" - Odena C.E. "A"

Febrer
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Odena C.E. "A"

Quan ells volen ho aconsegueixen

Per començar us voldria dir que el nostre jugador en Bryan ens va llegir un dels seus escrits d'anims, que un dia de aquests us publicaré, el qual ens va encoratjar tant que al final varem aconsguir la victoria. Partit molt disputat desde el primer minut, amb pujades i baixades constants per els dos equips, però crean mes ocasions nosaltres que ells, fet que en una jugada ensajada en jose marcaba un gran gol, sobre el minut 5, i uns minuts mes tard sobre el 12, pase d'en dani a la banda i una altre vegada en jose entran com una bala tornaba a perforar la porteria, i axi arribà al descans.

Iniciada la segona par ens agafa una mica, altre vegada la "pajara", i ens enpataren el partit, però a les hores, aquesta vegada si, varen treure tot el seu orgull i seguint el missatje de en Bryan, l'últim quart no sortiren mes de la seva area, erran varies ocasions clarísimes, però en l'últim minut de descompte, falta fora l'area que llença magistralment en Pol al pal i dani molt atent marca, euforia desbordada, no era per menys, felicitats. Nomes afegir que en Marc i el porte Jose varen sortir lesionats, un amb un fort cop al nas i l'altre al peu, però no a estat res d'important, ara toca guanyar a Vilanova. Sadurni.