Blanca "B" - F.E. Atlètic "A"
Diumenge 5

Febrer
Sitges

Nou Pins Béns

Blanca "B"
F.E. Atlètic "A"

Per guanyar es tenen que jugar els 80 minuts.

Què vull dir en el subtítol?, doncs això, que un partit és jugar dues parts de 40 minuts!!.   Una primera part plena de despropòsits, sense intensió, ganes, desvalguts, i tot un seguit de adjectius més, varen fer que la primera part fos un desastre.

Cosa que tornà a enfadar i molt al nostre entrenador, i de motius no ni faltaven;  va parlar amb el nois durant 10 minuts, i començar la segona part, amb el 1-0 al marcador. A les hores, va sorgir l'efecte de la xerrada!!,  tots els adjectius feien un gir de 180º,  acorralant la Blanca Subur dintre la seva àrea durant pràcticament els 40min.  Només van arribar un parell de vegades, amb un arriesgat 3-4-3, els primers 20min., i acabant amb un 3-3-4, els següents 20min., arribarien així moltes ocasions, però només vàrem marcar en una, acabant amb empat a 1.  Amb aquest sistema tan arriesgat, m'agradaria destacar en Jordan, en defensa, i el Bryan al mig, sense desmerèixer l'esforç de tots els demés companys.   Per acabar només vull dir que si voleu podeu, i... no feu enfadar més el mister, primera que no s'ho mereix, i segona que no vull que li agafi un atac de cor.   J.Sadurni.