F.E. Atlètic "A" - Stoitchkov "A"

Gener
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Stoitchkov "A"

Per guanyar un derbi, si tenen que posar moltes més ganes.

Primera part molt igualada, però sense crear pràcticament cap ocasió de gol, un joc de tu a tu, molt lent i sense cap chispa, on el rival va ésser més resolutiu quan a les acaballes dels 40 minuts marcava el seu primer gol.  Iniciem els segons 40 minuts, amb una sortida fulgorant, marcavem així dos gols en els primers 10 minuts, obra d'en Nico i en Pol.

Seguidament, després de posar al marcador 2-1, tornar la son a les orelles, teva-meva, toco-no toco, la perdo, la recupero, i així anar fent, fins que una sortida en fals del nostre porter, arribaria l'empat a dos, i sense adonar-nos compte, pocs minuts més tard, arribaria el 2-3, amb una falta de marcatje de la nostra defensa, ja que el seu davanter marcaria sol i a porta buida. Tornarem a posant-se les piles i els últims 10 minuts els tindriem acorralats, pero el gol del empat, al últim minut d'en Dani, fou anul·lat pel àrbitre, per un fora de joc més que sospitós, tot i les protestes dels nostres jugadors. L'únic que conseguiriem fou l'expulsió d'en Jose.  Res més a dir,  solament que en un derbi si han de posar moltes més ganes, al menys durant molts més minuts.  J.SADURNI.