Martorell "B" - F.E. Atlètic "A"
Diumenge 22

Gener
Martorell

Complex Esportiu Torrent Llops

Martorell "B"
F.E. Atlètic "A"

Dues parts ben diferenciades

Aquest dissabte vam viatjar al camp del Martorell, cua a la lliga, però això no va fer que ens donessin molta guerra, amb una primera part en que no vàrem estar a l'alçada del rival;  ens van plantar molta cara fent un joc molt agressiu, però com a mínim vàrem anar al vestidor amb el 0-0 inicial.  A la segona part tot va cambiar, cal dir que el míster els hi va haber de posar les piles a la mitja part, i amb un reinici fulgorant, ens vàrem retrobar amb un Jose bi-golejador, obrint la llauna al minut dos.

A continuació en un contra-atac, ens empataren el partit.  Però ràpidament Jose marcà altre vegada,  al minut 7, aleshores, ells es varen enfonsar; també acusant el gran esforç de la primera part.  El domini ja era pràcticament total, excepte un parell de arribades, que el Manolo i la defensa varen saber aturar.  Seguidament una entrada impressionant, de les d'en Beken, arribà el tercer gol, obra d'ell mateix.   Quan sols faltaven 5 minuts per l'acabament, un fort chut d'en Dani es colava per la mateixa escuadra, acabant amb aquest 1-4.  Ara toca preparar bé la setmana; sobretot puntualitat i seriositat, ja que ens espera un derbi força apasionant!!, contra l'Stoitchkov, salut.  J.Sadurní.