F.E. Atlètic "A" - Marianao Poblet "B"

Gener
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Marianao Poblet "B"

segona part per oblidar

En un partit que et piten tres penals en contra, i davant d'un equip bastant complert com és el Marianao, les posibilitats de treure alguna cosa positiva s'esfumen completament.

Una primera part, en que els dos equips van sortir jugant de tu a tu, o sigui pujant amunt i avall, amb un joc ràpid, agressiu i contundent, vam començar a veure que el rival era molt dur. Al voltant del minut 30 ens van pitar el primer penal, però una gran parada del nostre porter Manolo va fer que el primer gol no pujes al marcador, i arribar amb el 0-0 al descans. Iniciada la segona part, sobre el minut 2 ja ens pitaven el segon penal, que aquest si pujava al marcador, i seguidament en dos contra-atacs ens marcaren dos gols més.  Amb el 0-3, al minut 8 de la segona, intentarem encara retallar la diferència del marcador, cosa que conseguirem.  Sobre el minut 15, també amb un penal comés sobre en Dani, transformat magistralment per en Beken, ja teníem el 1-3 !!,  pero l'alegria dura ben poc, ja que uns minuts més tard ens marcaran el quart. Amb el partit ja trencat encara ens pitaren el tercer penal, quedant el definitiu 1-5.   Ànims a tots, començant pel mister que se'n va anar bastant fotut, i a seguir treballant que això no s'ha acabat