F.E. Atlètic "A" - Gava "C"

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Gava "C"

Primer partit perdut davant d'un rival directa al títol.

Primer de tot m'agradaria recalcar la dedicatòria d'ànims que van fer els nostres jugadors per la pronta recuperacio del nostre estimat Joan Bolea, que en el trancurs del últim partit davant del Sant Sadurni li va sortir la rótula del seu lloc.

De moment ha quedat en un bon susto, esperem les properes proves, i que no sigui res més, ànims Joan!!. En quant al partit, haig de dir que el Gavà és un bon equip, molt compactat i dur, començàren marcant el primer gol sobre el minut 20;  minuts més tard vàrem tenir l'empat a l'abast, en un penal que va fallar el Jose, i uns minuts més tard va arribar l'expulsió del Daniel, la qual cosa ens va deixar molt mermats, i sense poguer fer res per remontar, tot i que els demés jugadors ho varen donar tot.  El resultat final va ser de 0 a 3, però, això no ens farà perdre les ganas de seguir lluitant pel títol. Fins la pròxima, al camp del Calafell, a donar-ho tot!!!.  Sadurní, el vostre delegat.