Prebenjamí Grup A
F.E. Atlètic "E" - Sant Cugat "BLAU"
Diumenge 15

Desembre
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "E"
Sant Cugat "BLAU"

En un dia força assoleiat, els nostres petits jugadors han jugat el seu partit contra el Sant Cugat S. Blau.

Hem començat força bé, els nostres jugadors anaven per feina i controlaven el partit i fruit d'això han marcat un gol que semblava sentenciar el primer quart, però en el darrer segon l'equip visitant igualava el partit, primera badada defensiva.

El segon quart ha estat de domini de la Fundació i l'hem guanyat per 1 a 0, i els contraris tot i fer alguna jugada d'atac no han pogut batre la porteria. Tot semblava que podíem tenir el partit encarrilat.

Però no, el tercer quart hem fet una davallada important i l'equip de Sant Cugat ha marcat en un corner que no hem defensat gens bé i nosaltres gairebé no hem tingut ocasions ofensives.

En el darrer quart hem intentat redreçar el partit, no hem jugat malament, però altra vegada els errors defensius han propiciat 2 gols en contra que no hem sabut contrarrestar. Hem jugat molt amunt, no hem materialitzat les nostres ocasions i al final hem perdut per 2 gols a 4. El resultat segons puntuació de Jespe ha estat de 7 a 9.