Prebenjamí Grup B
Riudebitlles "B" - F.E. Atlètic "D"

Gener
Sant Pere de Riudebitlles

Mpal. Sant Pere Riudebitlles

Riudebitlles "B"
F.E. Atlètic "D"

Es va lluitar de valent davant d'un cuer molt ordenat que va posar les coses molt difícils

Calia sumar una nova victòria per pressionar al líder i el nostre equip no va fallar. No obstant, el rival es va mostrar molt motivat per jugar contra una entitat com la fundació i per un bon ambient a la grada.

Qui ho havia de dir, tot semblava que seria un partit còmode perquè es jugava contra l'últim classificat, però tot el contrari, donava la sensació que es jugava una final.

Un Riudebitlles molt ben posicionat, sobre tot defensivament, que jugava sense complexes, aconseguia avançar-se en el marcador. En un inici les ocasions s'alternaven en les dues porteries. Però quan un equip com el nostre que no es confia i manté la mateixa intensitat al llarg dels quatre quarts,  tard o d'hora recull els bons resultats. Amb una defensa forta, anticipant-se i passant la pilota des del darrera, amb una mitja comandada per Jandro i amb un Alex incisiu com mai, mica a mica va anar desarborant les línies per finalitzar l'encontre amb un 4 a 7.

Són en aquests partits on es demostra la casta de l'equip. Malauradament,  el líder no va punxar davant d'un bon equip com el AE R.Sicart per la qual cosa es posposa per més endavant ser primers de grup.