Segona Catalana Grup 3
Vidalet "A" - Atlètic "A"

? - ?

Setembre
Esplugues de Llobregat

Mpal. El Moli (Can Vidalet)

Vidalet "A"
Atlètic "A"

A aquestes alçades de la lliga l'objectiu ha de ser assolir la primera posició.

Partit a partit es van consolidant les posicions al capdavant de la lligueta. Aquest equip ha demostrat al llarg del darrer any una solidesa en el terreny de joc que segurament ens depararà moltes alegries.

No obstant, tot i estar imbatuts, un excés de confiança podria deixar-nos fora per la lluita final per aconseguir ser líders.

No oblidem que aquest és el primer any per la gran majoria del planter en aquesta categoria, segurament que si es continua amb el mateix grup de persones, l'any que ve els objectius seran un altres.

En referència al partit de la darreera jornada, poca cosa a dir. Les oportunitats de gol es succeïen minut darrera minut davant d'aquest rival un pèl fluix. La superioritat futbolística dels nostres va ser total en totes les posicions cosa que va motivar en alguna ocasió cert alentiment en el control i conducció de la pilota.

Els golejadors van ser els següents: tres (3) gols d'en Jordi, tres (3) d'en Iker, un (1) d'en Roc, dos d'en (2) Joel, un (1) d'en Jandro i un (1) altre de l'Alex.