Tercera Divisió Nacional Grup V
Terrassa "A" - Vilassar "A"
Diumenge 23

abril
Terrassa

Estadi Mpal. Olimpic Terrassa

Terrassa "A"
Vilassar "A"

Bon partit el viscut a Llorens del Penedès davant d’un segon classificat molt compensat en totes les posicions del terreny de joc. Sens dubte és un clar candidat per optar a ser el capdavanter d’aquesta lligueta.

Els d’en Carles van jugar sense complexes però amb molt de respecte davant d’un equip molt incisiu quan tenia la pilota. La clau va ser la intensitat, tot i anar al darrera en el primer quart en dues ocasions l’equip no va perdre la constància per capgirar ràpidament el resultat finalitzant amb un contundent  2-5.

Tot i el resultat del primer quart  s’entreveia que no ens posarien les coses gaire fàcil. I així va ser, el rival molt ben posicionat i dirigit per possiblement el millor mig campista de la lliga (en Joel va treballar de valent per intentar neutralitzar-lo) van començar a pressionar la sortida de la pilota. Aquest fet  va motivar algunes errades en les passades, però que  el rival no va saber aprofitar i no  va materialitzar en gol, gràcies a una defensa molt contundent i a un porter que va salvar en l’últim moment un parell de pilotes, essent el resultat  1-1.

El tercer  (1-2) i últim quart (1-1) va continuar amb la mateixa tònica, però quan un equip fa pinya i quan parlo d’equip vull dir jugadors, entrenador i coordinador,  és molt difícil que trontolli, no ens podíem permetre aquest luxe.

L’EQUIP ha demostrat una maduresa inusual per la categoria en la que esta jugant i esperem que ben aviat assoleixi la primera posició. ENHORABONA.

Els golejadors van ser els següents:

Iker: quatre (4) gols. Inspiradíssim.

Jandro: tres (3) gols.

Alex: dos (2) gols.