Vendrell "C" - F.E. Atlètic "C"

El Vendrell

Vendrell C.D.

Vendrell "C"
F.E. Atlètic "C"

La setmana de descans passa factura als jugadors de la fundació

Una primera part amb uns jugadors de l'atlètic molt fluixos i desconcentrats fa que el Vendrell arribi d'una manera identica tres vegades a la porteria de l'Antoni acabant la primera part amb 3-0

La segona part va anar una mica millor i gràcies a dos gols del Maldo, l'atlètic va tenir esperances al menys d'empatar el partit, però es el que passa quant els nois es tornen a relaxar i un Vendrell rabiós torna a arribar a la porteria de la fundació dues vegades més i es normal  quant es juga pensant que el partit està guanyat.

Al final un gol del Jordi va impedir perdre per golejada absoluta i deixant el marcador final amb un 5-3. Esperem que el proper partit els nois de la fundació surtin al camp amb ganes desde el primer minut i no esperar que l'equip contrari els tregui la son de les orelles.