ALEVÍ MASC- T. OBERTURA
EEM OLÈRDOLA "A" - CRISTOFOR "B"

MOJA

PISTA CEIP CIRCELL

EEM OLÈRDOLA "A"
CRISTOFOR "B"

S’ha acabat una temporada, que ens deixa empremta.

En aquest tram de “post-temporada” hem assistit a un amistós al Vendrell i a un torneig a l’Anoia.

Al Vendrell es va veure un equip motivat i amb el “subidon” d’un final de lliga intens. Es van veure moltes jugades maques, amb una defensa atenta, un mig camp posicionat, una davantera incombustible, moltes jugades trenades, parets i el premi del gol.

A l’Anoia es va veure un equip dispers, amb moltes ganes però fent-se notar les dues setmanes que portàvem d’inactivitat futbolística. Al nostre grup hi havia el Gavà, Santes Creus i el Cornellà, que ens van neutralitzar amb un joc duríssim. No vam passar a la següent ronda però un cop més estem orgullosos de tenir l’equip que tenim, per que encara que vagin maldades anem tots a una. L’esportivitat també s’hauria de premiar i el fet de no xutar al “bulto” o treure la cama per no fer mal al contrari segur que en un futur tindrà recompensa.

Aquesta temporada 2012-2013 arriba a la seva fi amb multitud d’experiències, on s’han barrejat nens de diferents pobles de la comarca i de diferents edats. Els grans han acollit els petits i els petits han après a estar a l’alçada dels grans. En definitiva, han fet una colla d’amics, que es seguiran pels camps per veure que fan els companys del que un dia va ser el “C”.

Nois......ara queda la traca final: l’homenatge que us estem preparant la vostra claca amb moltes sorpreses i on recordarem les anècdotes (que no han estat poques) i podreu disfrutar un cop més com a grup. Només queda desitjar als més grans que tingueu molta sort en la vostra etapa d’alevins i als benjamins, que sereu els grans, seguiu amb les mateixes ganes com fins ara. Tots i cadascun de vosaltres heu estat una part important d’aquest equip. Qui sap si un dia, tant de bo, ens tornem a trobar.

Esteu on esteu, com diu un amic vostre: “sortiu al camp i divertiu-vos”.

Ha estat un plaer, bones vacances a tots els Atlètics i.......ENS VEIEM AL CAMP!!!!.

1.JAN              13.PAU P.

3.MARTÍ             4.POLO           5.ÀLEX               6.NOEL          7.RICARD

8.ALEIX              9.PAU            10.ARNAU          11.XAVI         15.ROBERT

16.” LA CLACA”