VOLEI SÈNIOR MASCULÍ

abril

ESTEVE
CUBELLES "A"

Fins al minut 33, la gesta va ser possible.

El primer a fer era el passadís als ja campions de la lliga. Un cop complert el protocol, era qüestió de posar-se les piles i treballar de valent. Així va ser, i ens vam avançar al marcador. Tot i haver estat a punt de donar la campanada el Vilanova és el Vilanova i per alguna cosa han estat els campions de la lliga sense haver perdut cap partit en tota la temporada.

El Vilanova es va veure les orelles però en cap moment va demostrar ni un xic de nervis. Jugaven amb una tranquil·litat admirable, i una forma física envejable sense perdre ni un moment la posició fruit de l’experiència, tot i que van haver de treballar per que els Atlètics no els ho van posar fàcil. Va ser un partit maco, els nostres es van entregar, van lluitar, van entendre’s al camp, però no n’hi va haver prou. Ara ens passaven factura alguns punts que s’havien regalat al llarg de la lliga.

Alineació:  Jan,  Robert,  Martí,  Polo,  Àlex,  Noel(1),  Ricard,  Aleix,  Pau,  Arnau, Xavier, Pau P.

Si, a banda del campionat de lliga, s’entreguessin trofeus a l’esportivitat, aquest seria el nostre, ja que em rebut la felicitació de molts equips i la major part dels àrbitres: “-dona gust arbitrar aquesta canalla-”.

Ha estat una lliga complicada a molts nivells, però ens hem pogut fer un forat dins del grup capdavanter, on un trist punt ha marcat la diferència de la tercera posició per la que hi lluitàvem quatre equips.

Podem valorar l’any des de molts punts de vista, però ens centrarem per una vegada sense que serveixi de precedent, amb el resum final de números:

*Tercera divisió, grup 26, 6è classificat amb 51 punts. Hem estat uns dels millors sisens dels 50 grups de la nostra categoria.