Benjamí
Amistós
F.E. Atlètic V. "D" - Oliva "B"

? - ?

Febrer
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca del Penedès

F.E. Atlètic V. "D"
Oliva "B"

Aquest havia de ser l’últim partit de la temporada, i a casa.

Es començava el partit amb confiança, afrontant la penúltima jornada de lliga conscients que s’havia de fer la feina ben feta, és a dir: jugar al futbol maco que ells saben fer.

Només arrancar ens assenyalen un penal en contra que va fer pujar el 0-1 al marcador, però un minut després s’iguala el resultat i comencen el partit des de zero. Només havien passat 5 minuts.

A partir d’aquí, jugades i més jugades que no es materialitzaven, fins al minut 20 que vam aconseguir avançar-nos al marcador.

Després d’uns minuts de tranquil·litat arriba el gol de l’empat i ja hi tornem a ser, presses i més presses per reconduir el partit.

El gol de la victòria va arribar a l’últim minut de partit i va ser cel.lebrat per tots amb molta alegria, ja que  amb aquest resultat ens apropàvem perillosament a la part alta de la classificació i encara ens quedava un partit per jugar.                                                 T’imagines?  Guanyant la setmana que ve......quedem tercers!!!.

Alineació:  Jan,  Robert,  Martí,  Oriol,  Àlex(1),  Noel,  Vern(1),   Aleix(1),  Pau,  Arnau,  Pau P.