F.E. Atlètic "C" - Vilanova "C"

abril
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Vilanova "C"

Treuen tres punts amb la infermeria col•lapsada i una banqueta amb més ferits que canvis.

El partit va començar amb molt poc ritme per part nostra i un Vilanova que venia a plantar-nos cara.

Els Vilanovins es van avançar dues vegades al marcador aprofitant errades nostres i el poc encert dels Atlètics a finalitzar les jugades, va propiciar un marcador molt pobre per la feina que es feia. 0-1

Fins al tercer quart els Atlètics no van començar a obtenir resultats, i adonar-se que poden, que si tothom fa la feina que li pertoca i rendeix al màxim es pot igualar o inclús remuntar el partit.

Treballar sota pressió i amb el rellotge en contra va fer que no tinguessin massa temps de pensar el “què” sinó el “com” s’havia de fer, per treure el partit endavant.

Va ser un partit “rarot”: teníem un dels davanters lesionat, a l’escalfament es va haver de descartar un altre jugador per lesió, i quan més ens ofegaven es lesiona un tercer jugador fruit d’una entrada duríssima. Això si, tots van estar al costat dels companys. Encara que no poguessin jugar hi eren per fer equip, amb crosses incloses.

Entre les jugades que no es materialitzen, pilotes que van al pal, d’altres que s’han tret de sota la nostra porteria i el “cordament” de botes massiu al final del partit, varem estar molt distrets. Per descomptat, molt contents per la remuntada.

Si s’esforcen, juguen sense por, i surten a divertir-se, l’objectiu queda complert més enllà de l’aprenentatge futbolístic i del resultat final.

Alineació: Jan, Robert, Martí, Oriol(1), Àlex, Noel, Ricard, Aleix, Oscar(1), Arnau, Xavier(1), Pau P.